Case med ØNSK Kaffe

Hør Andreas fra ØNSK kaffe fortælle omkring deres oplevelser med ToGoTryk og hvad det betød for dem at kunne købe papkrus i små oplag og ikke skulle forholde sig til design.

Branding gennem emballage
ØNSK kaffe er en importør af premium kaffebønnerfra det vulkanske højland i Nicaragua, hvorefter de rister og pakker kaffen så den er klar til brug. De hjælper både virksomheder med at få lækker kaffe på kontoret, men de deltager også i mange events med deres kaffe cykel.

Hos ØNSK går de meget op i bæredygtighed, og det er derfor vigtigt for dem at deres brand afspejler dette og heriblandt er deres emballage en selvfølge.

Et bæredygtigt design

Da ØNSK havde fortalt om deres værdier og visioner var det kun tilbage for dem og sende deres logo og andre illustrationerne de ønskede på papkruset i vores retning. Da vi havde modtaget designet gik vi straks i gang med at designe et papkrus som udtrykte ØNSK’s værdier og visioner. Det blev til en meget rug farve som ligner den farve de har på deres kaffeposer. Vi ændrede også lidt i deres logo så det lignede at det var blevet stampet på koppen.

Det hele handlede om at få koppen til at se så naturlig ud som muligt, så de kunne passe ind i deres bæredygtige brand.

Vi så alt i alt at resultatet er blevet meget.

Det færdige design af ØNSK koppen.

Mulighed for mængder fra 1.000 stk.

Det var vigtigt for ØNSK at første gang de købt, kunne de nøjes med et mindre oplag så de ikke skulle ud have en masse kapital og lager bundet op på papkrus, fremfor deres kerne produkt, kaffe. I forbindelse med deres vækst har de også kunne bestille flere og flere ad gangen.

Comments are closed.